Gwarancja Yoomi

Gwarancja Yoomi

Zwrot produktów yoomi

Nasza firma otrzymuje wiele pozytywnych opinii od zadowolonych rodziców. Produkty z serii samopodgrzewających się butelek ułatwiły karmienie dziecka nie tylko w domu ale także podczas spacerów czy wyjść do publicznych lokali. Wspomagają również proces przejścia dziecka z naturalnego karmienia piersią do karmienia butelką.

Jako firma bliska rodzinie i ich problemom, zastanawiamy się czy Twoje dziecko ma trudności z przestawieniem się na karmienie butelką?

Jeśli tak, chętnie Ci pomożemy. Oferujemy naszym klientom dokonującym zakupu przez Internet 14 dniowy okres zwrotu pieniędzy na butelki i smoczki z marką yoomi. Po prostu wypróbuj naszą butelkę przez 1 tydzień i sprawdź czy Twoje dziecko przystosowuje się do karmienia za pomocą butelki. Jeśli nie, możesz po prostu odesłać nam produkt.

Zapraszamy!

 

Reklamacje i warunki zwrotu produktów yoomi:

Wyłącznym dystrybutorem produktów firmy yoomi w Polsce jest Gold Concept Sp. z o.o spółka komandytowa z siedzibą w Łodzi przy ul. Mikołaja Kopernika 38, NIP 7272819999.

Gold Concept Sp. z o.o. zapewnia Klienta o oryginalności dostarczanych produktów. Sprzedawane rzeczy są nowe, bez wad czy uszkodzeń.

Jeśli jesteś niezadowolony z jakości naszego produktu istnieje możliwość jego zwrotu w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu zakupu. Wszelkie przesyłki kierowane są na poniższy adres:

Gold Concept Sp z o.o. 
ul.Mikołaja Kopernika 38
90-552 Łódź

W danych do reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. Gold Concept Sp. z o.o zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Gold Concept Sp. z o.o. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy kontaktować się drogą elektroniczną na adres: biuro@yoomi.com.pl lub pod numerem telefonu: (+48) 577 927 771